MY FIRST OF OCTOBER



1. Aamupalaksi netflix (and no chill) ja mokkapaloja, koska miksi ei? Tai no, you know oli _se_ aika kuukaudesta.

2.Jouduin viemään pikkuveikan hammaslääkäriin ja sen jälkee kierreltin leikkipuistoja, koska oon vaan niin hyvä sisko.

3.Lounas? En oikeesti syö lounaita. Oli nälkä ja jääkaapissa oli valmiina ni pistelin suuhun.

4. Kasvit on vaan niin kivoja.



1. Raahasin pikkuveikan myös kaupungille hattuostoksille, koska  Annin ihanasti lainaama hattu alkaa vedellä viimisiään ku sen lierit lerpattaa alaspäin ihan liikaa. Ja voih kuinka haluttavan hienot julisteet/taulut ja lamppu.

2.Löysin viidennestä kaupasta eli Carlingsista sopivan, mut vaan liian hintavan hatun. Onneks seuraavasta kaupasta eli Seppälästä löyty vihdoin oikea ja kiikutin sen kassalle.

3.Kissamomentti.

4.Tomaattikeitto on yks mun lemppariruuista ! Myös lempparijuttuja on se ku kasarmilta päästääkin viikonlopuks lomille. Ihanaaaa



1. Koirien lenkitys ja niiden jokapäiväinen sekoiluhetki.

2. Askarreltiin ja maalailtiin pikkuveikan kanssa syksysiä juttuja. Ja perustettiin mm. bändi ja kuvattiin musavideoita. Sanottakoon nyt vielä kerran et oon hyvä sisko.

3. Reilivideon editointia ja huomenna siitä luvassa sneek peekiä.

4. Ja päivän paras hetki. Hyvä luoja kuinka tätä oltiinkaan odotettu. Mulla on nyt hostperhe odottamassa Chicagossa ja mä lennän sinne kuukauden päästä, wooot?!?


x roosa


2 comments:

  1. Vautsi ihana kuulla että löysit perheen! Oon niin ilonen sun puolesta <3

    ReplyDelete

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8