TOO COOL FOR SCHOOL // VÄLIVUOSI


CAP & HOODIE SECONDHAND// TOP & SHORTS CALLIOPE // SHOES VANS

En tykkää sanasta välivuosi. Se ei mitenkään kuvaa mun omaa tilannetta. En ole missään väliaikaisessa tilassa enkä minkään välissä. En vietä välivuotta vaan olen juuri siinä missä haluan olla, yksinkertaisesti elän elämääni matkustelellen ja tehden asioita joista nautin. Ei mulla oo mihinkään kiire. 


 Turhan moni oikeesti pelkää välivuotta. En mä nää että jäisin muista mitenkään jälkeen jos saan pari vuotta myöhemmin ammatin, kun saan kuitenkin viettää vuoden tai vaikka kaksi ulkomailla itsenäistyen ja oppien uusista kulttuureista. Mun mielestä paljon tärkeempää on nähä vähä maailmaa ja saaha uutta perspektiiviä elämää ennen ku kunnolla päättää mikskä tulee isona. 



En tiedä mikä musta tulee isona, vaikka aattelis et oisin jo tarpeeksi iso sen tietämään. Tiedän vain, että parin kuukauden sisällä istun koneessa matkalla Jenkkeihin ja varmaa tietoa paluusta ei ole.



x roosa

2 comments:

  1. Ihan mahtavia kuvia sulla, niin instassa kuin blogissakin! <3 Ja puhut niin asiaa... Mulla tulee perheeltä ja suvulta hirveet paineet sinne kouluun menemisestä, vaikka oon nyt niin paljon onnellisempi, kun kerranki ehtii ja saa tehdä asioita mitä haluaa. Mut omaa elämäähän me eletään, eikä kenellekkään muulle. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua kiitos tosi paljon!! :)
      Sama juttu täälläkin, eilenkin äiti huomaamattomasti heitti jotain että "tuolla hierontakoulussa ois vielä vapaita paikkoja"... :---D
      kyl tää tuntuu vaan niin hyvältä et on nyt suorittanut "pakolliset" koulut loppuun.
      ja kuhan nyt ei mee ihan laiskotteluksi ni ne sukulaisetki huomaa ettei se välivuosi oo mitenkää pahasta. :)

      Delete

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8