OUTFIT 12082015

SPORTS BRA LINDEX // T-SHIRT BOYFRIEND'S // SHORTS 2.HAND // SOCKS CARLINGS //

Ootteko huomanneet että kirjotan melkein joka toisella kerralla suomeksi ja sitten taas enkuksi, enkä melkeen ikinä molempia... Entiedä itsekään mistä tää johtuu, kirjotan vaan sillä kielellä mikä sillä hetkellä tuntuu luontevalta.
Mua on purrut lähiaikoina jonkinmoinen inspiraatiokärpänen. Oon löytänyt mun vanhoista vaatteista vaikka minkälaisia helmiä ja uusia yhdistelmiä. Viikko sitten epätoivoisesti aattelin että pakko päästä shoppailemaa mut nyt en tunne ollenkaa tarvetta siihen. Oon äärimmäisen ilonen tästä, koska sen ''mulla ei oo mitään päällepantavaa'' sijaan voisin melkein sanoa että tekis mieli vaihtaa asua kaks kertaa päivässä. 
Siivosin koko vaatehuoneen ja poismeneviä vaatteitakin tuli aikamoinen määrä. Harmi vaan että Kotkassa on tosi huonot kirppikset niiden myymiseen. Pitäis varmaan käydä vaikka Hietsun kirppiksellä myymässä joku viikonloppu. 
Onks kellään kokemuksia sieltä et meneekö vaatteet kaupaks ? Vai oisko suositella jotain muuta ?



x roosa



2 comments:

  1. Jyväskylässä ois hyviä kirppareita;) ! Ja toi viimenen kuva on fabulous<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha:D ihan sinne asti en kuitenkaa taida pelkästää vaatteiden myynnin takia lähtä.
      Kiitos sulle!:--)

      Delete

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8