GREY AGAIN

TURTLENECK F21 / CARDIGAN & BELT SECONDHAND / JEANS CHEAP MONDAY + DIY

Miten onnistun hakeutumaan noihin harmaisiin taustoihin kuvatessa, vaikka luonto ois just nyt pullollaan värejä ? Ehkä ens kerralla yritän vähän tsempata. 

Tai ehkä sillä on jotain tekemistä mun mielialan kanssa, joka sattuu olemaan melko harmaa. Tällä hetkellä tuntuu vaan, että elän jo toinen jalka Jenkkien puolella ja toinen Suomessa, vaikka mun lähtöpäivästä tai suunnasta ei  _vieläkään_  oo tietoakaan. Mulla on Suomessa vaan ihan järjettömän tylsää ja tuntuu, että tuhlaan vaan aikaani. Mun suunnitelmissa oli lähteä joskus heinä-elokuussa, mutta ne suunnitelmathan ei aina ihan mee niinku pitäis, joten täällä ollaan vieläkin.

Pitää vaan yrittää ottaa ilo irti loppuajasta täällä ja nauttia vaikka luonnosta ennen ku se oikeesti muuttuu ihan harmaaksi.


x roosa

4 comments:

  1. mul täysin sama tunne, että tuhlaan tääl suomessa vaan aikaani XD Vaikka sinänsä on ihan syy miksi täällä oon nyt... Tuntuu vaan että pitäs päästä lähtemään

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niii ku jos ei sinänsä oo oikeen mitää tekemistä ja työtki loppu just ni parasta ois ku pääsis vaa hyppää koneesee :--)

      Delete
  2. Great look.

    www.mydailywear.co.uk

    ReplyDelete

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8