LONDON HERE I COME

nonni. laukut on pakattu, purkat ostettu, passi löydetty, ostoslistaa tehty ja fiilistelty. kolmen ja puolen tunnin päästä on tosiaan lähtö kohti LONTOOTA. oon oottanu tätä koko kesän ja nyt se hetki on viimein käsillä. voitte vaan kuvitella pystyykö tässä muka mitään nukkua. matkalaukku ammottaa tyhjyyttään vaikka se on jo ihan pakattu. laukun painoraja kun on sen 20kiloo ja sieltä takasin päin saattaa tulla muutama vaatekappale niin tavaraa oli vähän karsittava. mukana ei oo esimerkiksi mitään hiustenhoitotuotteita tai kasvonpuhdistusaineita. eikä mulla oo ku kahdelle päivälle vaatteet ja loput kolme pävää kuljen varmaan alasti sitten. älkää ihmetelkö jos uutisissa on juttua jostain hullusta lontoon turistista, se on vaan mä.
no mutta viettäkää te mukavat viis päivää täällä sateessa ilman mua niin meikä viettää vielä mukavammat ja sateisemmat päivät tuolla pohjan meren toisella puolen, byee !
ps. muistakaahan käydä huutelemassa erittäin korkeilla hinnoilla mun ja viivin huippukamaa täällä nimittäin tilin saldo saattaa näyttää pyöreetä nollaa palatessani.

No comments:

Post a Comment

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8